+90 (216) 334 45 40
+90 (216) 334 45 40

Eğitim Bilgileri


Marka Yaratmak ve Pazarlamanızın Sihirli Dönüşümü için Marka Yönetimi

Eğitimin Amacı:
Katılımcılarla temel marka oluşturma ve yönetimi süreçlerine dair ilgili teori bilgi ve örneklerle fark yaratabilecek markalar oluşturabilmeleri için gerekli adımları paylaşmak, ulusal ve uluslararası marka başarı hikayelerini inceleyerek, rekabeti nasıl yönetebileceklerine dair bir plan oluşturmalarını sağlamak istiyoruz.

Eğitim Programı

  • Modern Pazarlama Kavramları 
  • Marka Nedir, Nasıl Değişiyor, Neden Değişiyor?
  • Marka Mimarisi
  • Marka İmaj, Kimlik ve Kişiliği
  • Marka Konumlandırma Süreci 
  • Marka ve Marka Yönetimi Bir Harcama mıdır yoksa Yatırım mı?
  • Tüketici Davranışları, İçgörü Yönetimi
  • Marka İletişimi ve Deneyim Pazarlaması 
  • Dijital ve Mobil Dünyada Lider Marka Yönetimi 
  • Kişi Marka nedir, Influencer’lar Neden Hayatımızda?
  • Pazarlama Karması içinde Doğru Marka İletişimi Yönetimi Nasıl Yapılır?
  • Marka Yönetiminde En İyi Örnekler
  • Sosyal Medya Dünyasının Sihirli Markaları
  • Marka Konumlandırma Mini Workshop Çalışması

Etkinlik Ücreti

725.00 TL + KDV

Etkinlik Saati

26 Haziran 2019 Çarşamba / Saat : 09:00
26 Haziran 2019 Çarşamba / Saat : 17:00

Etkinlik Açık Adresi

#

• Eğitime katılım bedeli kişi başı 725 TL+KDV olup iki kişi ve üzeri katılımlarda %5, dört kişi ve üzeri katılımlarda indirim uygulanmaktadır. • Eğitim programı, yayınlanan otelde saat 09:30 ile 17:00 saatleri arasında gerçekleşecektir. • Katılım için online başvuru formunun doldurulması ve ödeme dekontunun e-posta ile iletilmesi gerekmektedir. • Eğitim bedelinin eğitim tarihinden 3 iş günü önce MasterClass banka hesabına yatırılması gerekmektedir. • Eğitim bedeline tüm dökümantasyon, ikramlar ve öğle yemekleri dahildir. • Eğitim sonunda katılımcılara eğitim notu ve katılım sertifikası verilecektir. • MasterClass gerekli hallerde programı iptal etme, erteleme, mekanı veya konuşmacıyı değiştirme hakkını saklı tutar.

Eğitmen Bilgileri


Mina Sedef Kayaokay
Mina Sedef Kayaokay

Mina Sedef Tenim Kayaokay

Pazarlama, Marka ve İletişim Danışmanı/ Eğitmen/ Konuşmacı

17 yıldır üniversite ve eğitim kurumlarında Stratejik Pazarlama, Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Dijital Pazarlama dersleri veriyor.

Çalışma hayatına Boğaziçi Üniversitesi’nde Sosyoloji okurken saha araştırmaları ile başladı.                       15 yıl Yorum Publicis ve McCann Erickson WorldGroup gibi uluslararası reklam ve iletişim ajanslarında Coca-Cola Türkiye ve Kafkas Cumhuriyetleri, Colgate Palmolive, Nestlé, Unilever, Gillette, Marshall, L’Oréal, Ford, Akbank Axess Kredi Kartı, Kent Gıda, Opel, British Airways, Aras Kargo, Türk Hava Yolları, Saray Gıda, Duru Bulgur, e.bebek, Doğan Online Medya markaları ve diğer pek çok markanın ulusal ve uluslararası bütünleşik pazarlama iletişimini yürüttü.

2004 yılından itibaren Panasonic, Ipsos, Doğan Online/ Medyanet, Eroğlu Holding gibi şirketlerde pazarlama, dijital pazarlama, kurumsal iletişim, pazarlama araştırmaları, PR ve etkinlik yönetimi konularında markalara hizmet verdi.                                                                                                                                                                                                                                             Reklamcılık Vakfı’nda marka iletişimi eğitimi verdi.       

2012’den bu yana Boğaziçi Üniversitesi İş İnsanları Derneği Yönetim Kurulu Yedek Üyesi,

Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık Bölümünde ders veriyor.

EĞİTİM

Boğaziçi Üniversitesi, Sosyoloji

EĞİTMENLİK DENEYİMİ

  • Eğitişim Kariyer Enstitüsü, Being Marketing Genius, Program Kurucusu ve Eğitmen
  • Reklamcılık, Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Marka ve Stratejik Pazarlama Yönetimi, BMI,
  • Bahçeşehir Üniversitesi ve Marmara Üniversitesi, Konuşmacı, Bütünleşik Pazarlama ve İletişim
  • Yeditepe Üniversitesi Reklamcılık, Konuk Eğitmen,
  • Doğuş Üniversitesi, Konuk Eğitmen, İnteraktif Pazarlama ve Reklam Trendleri