+90 (216) 334 45 40
+90 (216) 334 45 40

Eğitim Bilgileri


Telefonda Etkili Tahsilat Becerileri Eğitimi

Amaç:

Bu eğitim; telefonda tahsilat sürecinde borçlu psikolojisini profesyonel olarak yöneterek uygun iletişim tarzı ve teknikleri ile uzlaşı oluşturmayı ve tahsilat odaklı platform yaratma becerisinin kazanılmasını amaçlamaktadır.

  • Borçlu psikolojisini anlama
  • Uygun ses tonu ve doğru bilgi paylaşımı
  • Tahsilatta olumlu iletişimi tetikleyen terminoloji kullanımı

İçerik:

  • Borçlu psikolojisini anlama ve yönetme
  • Borçluyu uzlaşı platformuna taşıma
  • Tahsilatçının kendi içsel sürecini yönetmesi
  • Görüşme sürecinde şirket itibarını korumak
  • Güven oluşturmak, ikna süreci ve inisiyatif kullanımı
  • Dokunulabilir ve dokunulamaz alanlar
  • Konunun kişisel platforma taşınmaması
  • Öfke ve stres kontrolünün sağlanması
  • Uygun ses tonu ve doğru bilgi paylaşımı
  • Yaptırım gücünün servis ediliş biçimi
  • Tahsilatı etkileyen püf noktaları
  • Borçluya erişim kanalları
  • Tahsilatta olumlu iletişimi tetikleyen terminoloji kullanımı

Etkinlik Ücreti

725.00 TL + KDV

Etkinlik Saati

30 Mayıs 2019 Perşembe / Saat : 09:00
30 Mayıs 2019 Perşembe / Saat : 17:00

Etkinlik Açık Adresi

Radisson Blu Hotel - Şişli

• Eğitime katılım bedeli kişi başı 725 TL+KDV olup iki kişi ve üzeri katılımlarda %5, dört kişi ve üzeri katılımlarda indirim uygulanmaktadır. • Eğitim programı, yayınlanan otelde saat 09:30 ile 17:00 saatleri arasında gerçekleşecektir. • Katılım için online başvuru formunun doldurulması ve ödeme dekontunun e-posta ile iletilmesi gerekmektedir. • Eğitim bedelinin eğitim tarihinden 3 iş günü önce MasterClass banka hesabına yatırılması gerekmektedir. • Eğitim bedeline tüm dökümantasyon, ikramlar ve öğle yemekleri dahildir. • Eğitim sonunda katılımcılara eğitim notu ve katılım sertifikası verilecektir. • MasterClass gerekli hallerde programı iptal etme, erteleme, mekanı veya konuşmacıyı değiştirme hakkını saklı tutar.

Eğitmen Bilgileri


Dilek Baran
Dilek Baran

1976 doğumlu olan Dilek Baran 1994 yılında Üsküdar Amerikan  Lisesi’nden mezun olup 1999 yılında

Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi.devam ederken, Garanti Bankası Şubesiz bankacılık Ürün Geliştirme birimi Departman şefi olarak İş hayatına atıldı.

Devamında Şubesiz bankacılık, Tele Marketing, Telefonda etkin satış ve iş başı eğitim eğitmenliği süreçlerini Mart 2003 yılına  kadar devam etmiştir.

Kariyerine aynı tarih itibari ile Garanti Bankası Taksim Şubesi Bireysel Müşteri yöneticisi olarak 15 ay görev almıştır.

Bu zaman zarfında mevcut görevi ile paralel olarak Garanti Bankası ‘’Eğiticinin eğitimi’’  programını tamamlayarak banka içi eğitimlerini vermiştir.

Garanti Bankası Bahçekapı, NuruOsmaniye şubelerinin de kobi portföy yöneticiliğinden sonra 2008 Ağustos yılında Akbank T.A.Ş Üsküdar Şubesine Kobi portföy yönetici olarak Transfer olmuştur.

Eğitimciliğine Akbank’ta Ticari krediler modülü, Bilanço ve  Mizan okuma teknikleri, Mikro Krediler Modülü, Telefonda etkin Tahsilat yöntemleri, Stresle Başa çıkma, Pazarlama Teknikeri, SEGEM, İşimiz İnsan, Yöneticiliğin Kuralları, SWOT Analizi konularında banka çalışanları ve yöneticilerine eğitmen olarak devam etti. 5 yılda 4200 çalışana verilen bu eğitimler haricinde, 2011-2013 yılları arasında Akbank Kredi Ekspres Şube müdürlüğü görevini gerçekleştirmiştir.

Çeşitli Ticari kurumlara verilen eğitimlerin ardından 2017 yılında Happy Moons, Big Kitchen ve Manhattan coffee markalarını bünyesinde barındıran grup şirketinde Marka Pazarlama Müdürlüğü pozisyonu ile  Franchising, Müşteri şikayet yönetimi, Kurumsal İletişim, Sosyal Medya Yönetimi, Bayi Yönetim sistemi süreçlerini devam ettirmektedir.