02 Ekim Cmt | Zoom Etkinliği

Müşteri İle İletişimin Sihri

Sn. Selin Kılıç tarafından gerçekleştirilecektir. Katılım Ücreti: 675₺ + KDV (%18)
Müşteri İle İletişimin Sihri

Saat ve Yer

02 Eki 10:00 – 13:00 GMT+3
Zoom Etkinliği

Bu Etkinlik Hakkında

Yeni nesil süreçlerle Müşteri İlişkileri Yönetimi ne 360 derece bir bakış açısı kazandırmak ve uçtan uca müşteriyi odaklı yaklaşım sürdürerek bireysel ve kurumsal olarak en yüksek faydayı nasıl elde edebileceğini benimsemeyi amaçlıyoruz.

Eğitim İçeriği:  

Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin Yolculuğu

Hedefleri Okuma

Müşteri Beklentilerinin Evrimi

Değer Piramidini Anlamlandırmak

Empati Haritaları

Müşteri Memnuniyeti ve Başarı Prensipleri

Kimler Katılmalı:  Firma sahipleri ve yönetim kadroları , müşteri odaklı çalışanlar, kurumsal kariyer planlayanlar  , yeni dünyada müşteri kavramına güncellenmiş bir perspektif oluşturmak isteyenler  katılabilir.  Enerjik, güncel ve farklı bakış açısına sahip olan bu eğitimden katılımcıları keyifli ve değişmiş  olarak yolcu etmeyi planlıyoruz.

Bu Etkinliği Paylaş