
20 Kasım Cmt
|Zoom Etkinliği
Müşteri İle İletişimin Sihri
Sn. Selin Kılıç tarafından gerçekleştirilecektir. Katılım Ücreti: 875₺ + KDV (%18)

Saat ve Yer
20 Kas 2021 10:00 – 13:00 GMT+3
Zoom Etkinliği
Bu Etkinlik Hakkında
Yeni nesil süreçlerle Müşteri İlişkileri Yönetimi ne 360 derece bir bakış açısı kazandırmak ve uçtan uca müşteriyi odaklı yaklaşım sürdürerek bireysel ve kurumsal olarak en yüksek faydayı nasıl elde edebileceğini benimsemeyi amaçlıyoruz.
Eğitim İçeriği:
Müşteri İlişkileri Yönetimi’nin Yolculuğu
Hedefleri Okuma
Müşteri Beklentilerinin Evrimi
Değer Piramidini Anlamlandırmak
Empati Haritaları
Müşteri Memnuniyeti ve Başarı Prensipleri
Kimler Katılmalı: Firma sahipleri ve yönetim kadroları , müşteri odaklı çalışanlar, kurumsal kariyer planlayanlar , yeni dünyada müşteri kavramına güncellenmiş bir perspektif oluşturmak isteyenler katılabilir. Enerjik, güncel ve farklı bakış açısına sahip olan bu eğitimden katılımcıları keyifli ve değişmiş olarak yolcu etmeyi planlıyoruz.