20 Kasım Cmt | Zoom Etkinliği

Satışta İtiraz Karşılama

Eğitimimiz alanında en ünlü konuşmacı Sn. Güven Bakırtaş tarafından sunulacaktır. Katılım ücreti: 875₺ + KDV (%18)
Kayıt Kapalı
Satışta İtiraz Karşılama

Saat ve Yer

20 Kas 10:00 – 14:00 GMT+3
Zoom Etkinliği

Bu Etkinlik Hakkında

AMAÇ

Çok negatif bir kelime değil mi? Aslında satış mesleğini yürütenler için anlamı çok daha korkunç hale gelebilir. Düşünün, tüm aşamalarda gerekenleri yaptınız ve artık satışın kapanması an meselesi ama müşteriniz size birden “ama çok pahalı” deyiveriyor. Şimdi ne yapacaksınız?

Satışın neredeyse olmazsa olmaz noktalarından bir tanesi olan itirazları karşılamak, kazancınızı birden daha yükseğe çıkarmak için çok önemli bir anahtardır. İtirazları anlamak, itirazları gerçekçi ve zarif yöntemlerle bertaraf etmek hatta itirazlardan yeni satışlar oluşturmak elinizde.

Bu eğitimle itirazları karşılamak için gereken tutuma sahip olacak, incelikli teknikleri öğrenerek başarıya bir adım daha yaklaşacaksınız.

İçerik:

1. TUTUM GELİŞTİRME

· Müşteri ne ister?

· Neden satın alırız?

· Evrensel satın alma güdüleri

· Nasıl satın alırız? Satışın oluşum algoritması

· Tam olarak neyi satın alırız? Değer ve çözüm stratejisi

· İtirazlar neden satışın parçasıdır?

· İtirazların oluşumu ve iletimi

2. TEKNİK GELİŞTİRME

· Müşteri tiplerine göre itirazlar

· Satış sürecine göre itirazlar

· Zor müşterilerle başa çıkma kılavuzu

· Müşteri itirazlarının nedenleri

· İtirazları oluşmadan engellemek mümkün mü? Nasıl başarabiliriz?

· İtirazları karşılamada genel yöntem

· Fiyat itirazları ve karşılama teknikleri

· Erteleme itirazları ve karşılama teknikleri

· Kalite itirazları ve karşılama teknikleri

· Rekabet itirazları ve karşılama teknikleri

· İhtiyaç itirazları ve karşılama teknikleri

· İtiraz karşılama esnasında yapılacak ve yapılmayacak 12 temel kural

· İtirazları satışa çevirebilmek için 3 temel teknik

Bu Etkinliği Paylaş