03 Nisan Cmt | Ramada Plaza By Wyndham

Yönetici Asistanlığı Kurumsal Gelişim Eğitim Programı

Airties Networks CEO Asistanı Sn. Pınar Holt tarafından gerçekleştirilecektir.
Kayıt Kapalı
Yönetici Asistanlığı Kurumsal Gelişim Eğitim Programı

Saat ve Yer

03 Nis 09:30 – 17:00 GMT+3
Ramada Plaza By Wyndham, Ergenekon, Halaskargazi Cd. No 63, 34373 Şişli/İstanbul, Türkiye

Bu Etkinlik Hakkında

Profesyonel iş hayatında çalışan yöneticilerin iş hayatında yüklendikleri stres çok yüksektir. Etkili bir yöneticinin işlerini kolaylaştırmak, zamanını doğru yönetmesini sağlamak, beklenmeyen misafirlere karşı önlem almak, yöneticiyi ve kurumu doğru temsil edebilmek, yönetici asistanının görev ve sorumluluğundadır. Bu programda yönetici asistanı olarak daha etkili olmak için nasıl olmamız gerektiği ve mesleğimizde bizi bir üst noktaya taşıyacak etmenler konuşulacaktır.

İçerik:

• Üst Düzey Yönetici Asistanının Temel Özellikleri ve Çeşitleri

• Bugünün Yönetici Asistanlarının Değişen Dünyası

- Yönetici Asistanlığında Fark Yaratmak

Uyumun Önemi

- Dönüşüm

Liderlik ve Yönetim Becerileri

-Yönetimin Fonksiyonları

- Takım Liderliği

- Kriz Yönetimi

- Liderlik Rolleri

İletişim Becerileri

- Yazılı

- Sözlü

- Yüz Yüze İletişim

• Zaman Yönetimi

-Eisenhower Modeli

-Zaman Yönetimi Test

- Toplantı ve Seyahat Organizasyonlarında Zaman Yönetimi

-Ziyaretçi Karşılama ve Ağırlama

• Çözüm Becerileri

- Engellerin Ötesini Görebilmek

- Pozitif İlişki Geliştirebilmek

• Organizasyon Becerileri

-Dosyalama Teknikleri

-Karmaşayı Yok Et, Daha Çok Özen Göster, Asla Durma, Miras Yarat

• Şirketin Yüzü Olmak – Müşteri Hizmeti ve Halkla İlişkiler

- Zor Kişilerle Başa Çıkma

• Kişisel, Profesyonel ve Manevi Gelişim

- Manevi Gelişimin Profesyonel Yönetime Olumlu Etkileri

Kayıt Kapalı

Bu Etkinliği Paylaş