27 Nisan Cumartesi
10:00 - 16:00
Sn. Dilek VAROL ile
(Turkcell Grup ve LCW Akademi eski eğitimcisi)
Tahsilat Sürecinde Borçlu Psikolojisi, Ödeme İtirazları ve Ödeme Sözü Alma
Çevrim içi - İnteraktif
Örnek Uygulamalar
Katılım Ücreti: 6275₺ + KDV (%20)
Tahsilat, bir işletmenin sunduğu mal ve hizmetler için müşterilerinden borçlarını toplamasını ifade eder. İşletmeler için satışlar önemlidir ancak bu satıştan elde edilen gelirin tahsil edilmesi, işletmenin ayakta kalmasını ve faaliyetlerini sürdürebilmesini sağlar.
Değineceğimiz Başlıca Konular
Bu eğitim ile amaçladığımız,
Tahsilat yönetimi çabalarını en üst düzeye çıkarmak için gerekli becerileri sağlamak,
Tahsilat sırasında müşteri iletişimi, ikna becerilerinin geliştirilmesi,
Bu becerileri interaktif öğrenme ile senaryo, case study ve grup çalışmalarıyla uygulamak,
Ortak kullanılabilecek bir tahsilat metodunun geliştirilmesi ve bu
tahsilat metodunun kullanımı aşamasındaki adımların kavranılması.
Değineceğimiz Başlıca Konular
Bu eğitimde;
-
Tahsilat Temelleri ve Evreleri
-
İnsan Sarrafı Olmak: İlk İzlenim Açılış ve Etki Yaratma
-
Profesyonel İletişim Teknikleri
-
Tahsilatta Farklı Kişilik-Müşteri Profilleri ve Uygun Yaklaşım Tarzı
-
Borçlu Durumunu ve Psikolojisini Analiz Etme
-
Tahsillatta İkna Prensipleri
-
Ödeme İtirazları İle Baş Etme
-
Ödeme Sözü Alma: Tahsilatı Kapama Tekniklerini öğreneceksiniz.
Eğitim Yöntemi: Uygulama, video gösterimi, test- envanter