Alacak Tahsilatında İletişim ve İkna Stratejileri
25 Oca Per
|Zoom Etkinliği
Alanında Uzman Eğitmen Sn. Ender ERMİŞ tarafından 10:00 ile 16:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir. Katılım Ücreti: 6275₺ + KDV (%20)
Saat ve Yer
25 Oca 2024 10:00 – 16:00 GMT+3
Zoom Etkinliği
Bu Etkinlik Hakkında
Amaç:
Bu eğitim, katılımcıların iş süreçlerinde etkinlik ve verimliliği artırmalarına, müşteri ilişkilerini güçlendirmelerine ve tahsilat süreçlerini daha etkili bir şekilde yönetmelerine yardımcı olacak. Ayrıca, interaktif öğrenme yöntemleri, gerçek hayattan örnekler ve pratik uygulamalarla desteklenerek katılımcıların konuyu derinlemesine anlamalarına ve öğrendiklerini günlük iş hayatlarına entegre etmelerine olanak tanıyacaktır.
Unutmayın ki, başarılı tahsilat ve ikna süreçleri, sadece finansal başarıyı değil aynı zamanda uzun vadeli müşteri ilişkilerinin güçlenmesini de sağlar. Bu eğitimle birlikte, hem şirketinize değer katacak hem de kariyerinizi bir üst seviyeye taşıyacaksınız.
TAHSİLAT
1. Tahsilat Sürecinin Temelleri: Müşteri Hesaplarının Analizi
2. Müşteri Profili Analizi: Müşteri Davranışları ve Profil Analizi
3. Tahsilat İçin Teknolojik Araçlar: Santral, Yazılım ve Tahsilat Yönetim Sistemleri
5. Hukuki Süreç: Tahsilat Sürecinde Hukuki İşlemler
İLETİŞİM
GİRİŞ
- İletişim Stilleri
- Aktif Dinleme Engelleri
- İletişimde Hangi Renksin?
- Çatışma Yönetimi
- İletişim Günahları ve İletişimi Yönetmek
2. İkna Sanatı ve Temel İlkeleri:
İkna Sürecinin Psikolojisi - Güçlü İkna Stratejileri
3. Etkili İletişim ve Müzakere:
Müşteriyle İletişimde Temel Beceriler - Kazan-Kazan Müzakere Stratejileri
4. Zorlu Durumlarla Başa Çıkma:
Anlaşmazlık Yönetimi - Riskli Müşteriler ve Özel Durumlar
5. Tahsilat Görüşmesi
İletişim Öncesi, İletişim, İletişim Sonrası
6. İşbirliği ve Uzlaşıma Dayalı Çözümler:
Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati - Uzun Vadeli İş İlişkileri Kurma