ISO 10002:2018 Müşteri Şikayet Yönetim Sistemi & Denetçi Eğitimi
23 Kas Per
|Zoom Etkinliği
Türk Telekom Eski İnsan Kaynakları Yöneticisi ve İç Eğitimcisi Sn. Nihan SEVİM tarafından 10:00 - 16:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir. Katılım ücreti: 3875₺ + KDV (%20)
Saat ve Yer
23 Kas 2023 10:00 – 16:00 GMT+3
Zoom Etkinliği
Bu Etkinlik Hakkında
Eğitimin Amacı:
Kalite bir organizasyonda çalışanların ve müşterilerin beklentilerini karşılayarak memnuniyeti arttırmayı hedefleyen, farklı birimlerin kontrol edilmesini sağlayan, iş süreçlerini ortaya çıkaran ve düzenleyici, önleyici, iyileştirici etkisi ile verimliliği sağlayan bir yönetim anlayışıdır.
Bu kapsamda, kalite yönetim sistemi prensipleri doğrultusunda hazırlanan ISO 10002 eğitimi, kalite yönetim sistemi anlayışının nasıl uygulandığını, ISO Standartına uygun denetimlerin nasıl yapıldığını uygulamalar ve örnek vakalar ile aktarabilmek amacıyla hazırlanmıştır.
Bu eğitimde;
· ISO Standartlarında yer alan maddelerin açıklamaları,
· Sektör bazında uygulanan veya uygulanmayan standart maddeleri,
· Standart kapsamında uygulamaya alınan Dokümantasyon Sistemi, kullanılan kaynaklar ve kayıtların kapsamı,
· Hedef Takip Sistemi,
· Kök Neden Analiz Çalışmaları (Balık Kılçığı Yöntemi)
· Denetçi Özellikleri
· ISO Standartına uygun soru listesi hazırlama
· Örnek vaka çalışmaları
Yer almaktadır.