Key Account Management (KAM): Anahtar Müşterilerle Sürdürülebilir İlişkiler Kurma
25 May Cmt
|Zoom Etkinliği
Eğitmen: Pierre Cardin / Key Account Manager Sn. Evren KESKİN tarafından 10:00 ile 16:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir. Katılım ücreti: 7275₺ + KDV (%20)
Saat ve Yer
25 May 2024 10:00 – 16:00
Zoom Etkinliği
Bu Etkinlik Hakkında
Eğitimin Amacı:
Kilit müşteriler, bir işletmenin yönettiği ve yıllar boyunca düzenli iş yaparak değerli gelirler sağladığı müşteriler veya işletmelerdir.
Bir şirketin başarısı, anahtar müşterileriyle olan ilişkilerine büyük ölçüde bağlıdır. Key Account Management (KAM), şirketlerin anahtar müşterileriyle sıkı ve sürdürülebilir ilişkiler kurmasını sağlamaktadır.
Bu eğitim ile Anahtar Müşteri Yönetimi’nin tüm temel kavramlarına ulaşarak ticari saha pratikliğinin örneklerle öğrenilmesini sağlar.
Bu Eğitimde,
· Klasik müşteri yönetimi ve Key Account Management arasındaki farklar nelerdir?
· Key Account Management'ın avantajları ve potansiyel zorlukları nelerdir?
· Anahtar müşteri tanımınızı nasıl belirlersiniz?
· KAM sürecinde hangi araçlar ve teknikler kullanılır?
· Anahtar müşteri ilişkilerinizi nasıl geliştirir ve sürdürülebilir kılarsınız?
· Organizasyonunuzun genel stratejisi içerisinde KAM'ın yeri nedir?
· Gerçek hayat örnekleriyle, başarılı KAM uygulamaları nelerdir?
Bu soruların yanıtlarını bulacak, anahtar müşteri yönetiminde nasıl daha etkili olabileceğiniz konusunda bilgiler edineceksiniz.