Marka Sanatı: Algılanan Değer, Hikayeler ve Marka Kişiliği
21 Kas Per
|Zoom Etkinliği
Uludağ Üni. Öğretim Görevlisi Sn. Dr. Fatih Bilici tarafından 10:00 - 16:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir. Katılım ücreti: 8275₺ + KDV (%20)
Saat ve Yer
21 Kas 2024 10:00 – 16:00 GMT+3
Zoom Etkinliği
Bu Etkinlik Hakkında
EĞİTİMİN AMACI:
Bu eğitim, katılımcılara marka kavramını ve markalamanın önemini derinlemesine aktararak, etkili marka yönetimine dair stratejileri geliştirme becerileri kazandırma amacına sahiptir . Eğitimde tüketici algıları, marka imajı, kimliği ve kişiliği gibi temel marka bileşenlerine odaklanılarak, marka değeri oluşturma süreçleri ele alınacaktır. Ayrıca marka konumlandırma, markanın algılanan kalitesi, marka sadakati ve marka çağrışımları gibi markalamanın önde gelen konularının yanı sıra, tüketici temelli ve finansal temelli marka değeri ölçüm yöntemleri de katılımcılara örneklerle aktarılacaktır. Marka hikayeciliği ve markanın konumlandırma stratejilerindeki önemi katılımcılara aktarıldıktan sonra son olarak, kişisel markalama, destinasyon markalaması ve bilgi markalaması gibi yeni markalama eğilimleri incelenecektir. Bu eğitimin sonunda katılımcıların güncel yaklaşımlarla markalarını yönetebilme yetkinliği kazanmaları hedeflenmektedir.
İÇERİK:
Konu- Marka Kavramı ve Taraflara Faydaları
Markalama Kavramı, Faydaları ve Önemi
Marka İmajı