07 Haz Cum
|Zoom Etkinliği
Müşteri İlişkileri ve Şikayet Yönetimi
Uludağ Üniversitesi Akademisyen Dr. Sn. Fatih BİLİCİ tarafından 10:00 - 16:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir. Katılım ücreti: 7275₺ + KDV (%20)
Saat ve Yer
07 Haz 2024 10:00 – 16:00 GMT+3
Zoom Etkinliği
Bu Etkinlik Hakkında
Eğitimin Amacı ve Kazanımları
Bu eğitim programı, katılımcılara müşteri ilişkileri ve şikayet yönetimi konusundaki temel bilgileri ve becerileri kazandırmayı amaçlamaktadır.
Katılımcılar bu eğitim ile;
• Müşteri ilişkileri yönetiminin önemini ve ilkelerini,
• Farklı müşteri tiplerini ve onlarla nasıl iletişim kurulacağını ,
• Etkili iletişim ve sunum becerilerini,
• Müşteri şikayetlerini nasıl ele alacaklarını ve çözeceklerini ,
• Müşteri memnuniyetini ve sadakatini nasıl artıracaklarını öğrenebilecekler.
Eğitimin İçeriği:
- Müşteri İlişkilerinin Tanımı, Önemi
- Müşteri Odaklı Kültür Oluşturma
- Müşteri Şikayet Yönetimi Tanımı, Ele Alma ve Çözme Süreci
- Müşteri Memnuniyeti ve Sadakatini Tanımlama
- Müşteri Memnuniyeti ve Sadakatini Arttırma Stratejileri
- Müşterilerle sözlü ve yazılı iletişim kurma teknikleri
- Sorunları çözme ve çatışmaları yönetme becerileri
- Örnek vaka çalışmaları
- Soru ve cevaplar (Sorular derslerin daha verimli geçmesi amacıyla ders esnasında, konu anlatımları yapılırken alınmakta ve dersler interaktif olarak gerçekleştirilmektedir.)