top of page

07 Haz Cum

|

Zoom Etkinliği

Müşteri İlişkileri ve Şikayet Yönetimi

Uludağ Üniversitesi Akademisyen Dr. Sn. Fatih BİLİCİ tarafından 10:00 - 16:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir. Katılım ücreti: 7275₺ + KDV (%20)

Müşteri İlişkileri ve Şikayet Yönetimi
Müşteri İlişkileri ve Şikayet Yönetimi

Saat ve Yer

07 Haz 2024 10:00 – 16:00 GMT+3

Zoom Etkinliği

Bu Etkinlik Hakkında

Eğitimin Amacı ve Kazanımları

Bu eğitim programı, katılımcılara müşteri ilişkileri ve şikayet yönetimi konusundaki temel bilgileri ve becerileri kazandırmayı amaçlamaktadır.

Katılımcılar bu eğitim ile;

• Müşteri ilişkileri yönetiminin önemini ve ilkelerini,

• Farklı müşteri tiplerini ve onlarla nasıl iletişim kurulacağını ,

• Etkili iletişim ve sunum becerilerini,

• Müşteri şikayetlerini nasıl ele alacaklarını ve çözeceklerini ,

• Müşteri memnuniyetini ve sadakatini nasıl artıracaklarını öğrenebilecekler.

Eğitimin İçeriği:

  • Müşteri İlişkilerinin Tanımı, Önemi
  • Müşteri Odaklı Kültür Oluşturma
  • Müşteri Şikayet Yönetimi Tanımı, Ele Alma ve Çözme Süreci
  • Müşteri Memnuniyeti ve Sadakatini Tanımlama
  • Müşteri Memnuniyeti ve Sadakatini Arttırma Stratejileri
  • Müşterilerle sözlü ve yazılı iletişim kurma teknikleri
  • Sorunları çözme ve çatışmaları yönetme becerileri
  • Örnek vaka çalışmaları

- Soru ve cevaplar (Sorular derslerin daha verimli geçmesi amacıyla ders esnasında, konu anlatımları yapılırken alınmakta ve dersler interaktif olarak gerçekleştirilmektedir.)

Bu Etkinliği Paylaş

bottom of page