top of page
Müşteri İlişkileri ve Şikayet Yönetimi
03 Eki Per
|Zoom Etkinliği
Uludağ Üniversitesi Akademisyen Dr. Sn. Fatih BİLİCİ tarafından 10:00 - 16:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir. Katılım ücreti: 7275₺ + KDV (%20)
Kayıt Kapalı
Diğer etkinlikleri gör

Saat ve Yer
03 Eki 2024 10:00 – 16:00 GMT+3
Zoom Etkinliği
Bu Etkinlik Hakkında
Eğitimin Amacı ve Kazanımları
Bu eğitim programı, katılımcılara müşteri ilişkileri ve şikayet yönetimi konusundaki temel bilgileri ve becerileri kazandırmayı amaçlamaktadır.
Katılımcılar bu eğitim ile;
• Müşteri ilişkileri yönetiminin önemini ve ilkelerini,
• Farklı müşteri tiplerini ve onlarla nasıl iletişim kurulacağını ,
• Etkili iletişim ve sunum becerilerini,
bottom of page