top of page

Müşteri İlişkileri ve Şikayet Yönetimi

03 Eki Per

|

Zoom Etkinliği

Uludağ Üniversitesi Akademisyen Dr. Sn. Fatih BİLİCİ tarafından 10:00 - 16:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir. Katılım ücreti: 7275₺ + KDV (%20)

Müşteri İlişkileri ve Şikayet Yönetimi
Müşteri İlişkileri ve Şikayet Yönetimi

Saat ve Yer

03 Eki 2024 10:00 – 16:00 GMT+3

Zoom Etkinliği

Bu Etkinlik Hakkında

Eğitimin Amacı ve Kazanımları

Bu eğitim programı, katılımcılara müşteri ilişkileri ve şikayet yönetimi konusundaki temel bilgileri ve becerileri kazandırmayı amaçlamaktadır.

Katılımcılar bu eğitim ile;

• Müşteri ilişkileri yönetiminin önemini ve ilkelerini,

• Farklı müşteri tiplerini ve onlarla nasıl iletişim kurulacağını ,

• Etkili iletişim ve sunum becerilerini,

Bu Etkinliği Paylaş

bottom of page