Satış İtirazları ve Satış Kapatma Teknikleri
07 Haz Çar
|Zoom Etkinliği
Alanında Uzman Eğitmen Sn. Güven Bakırtaş tarafından gerçekleştirilecektir. Katılım Ücreti: 2875₺ + KDV (%18)
Saat ve Yer
07 Haz 2023 10:00 – 15:00 GMT+3
Zoom Etkinliği
Bu Etkinlik Hakkında
Eğitimin Amacı:
Daha çok satış yapmaya hazır mısınız?
Başarısız satış görüşmelerinin %60'lık kısmı itiraz karşılama yönetimindeki eksikliklerden kaynaklanıyor. Kaçırdığınız 100 satışın 60'ını geri kazanabileceğinizi söylesek ne hissederdiniz?
Düşünün, tüm aşamalarda gerekenleri yaptınız ve artık satışın kapanması an meselesi ama müşteriniz size birden “ama çok pahalı” deyiveriyor. Şimdi ne yapacaksınız?
Satışın neredeyse olmazsa olmaz noktalarından bir tanesi olan itirazları doğru yöntemlerle karşılamak. İtirazları anlamak, itirazları gerçekçi ve zarif yöntemlerle bertaraf etmek hatta itirazlardan yeni satışlar oluşturmak elinizde. Bu eğitimde öğreneceğiniz 19 altın teknik, size çok kazandıracak.Bu eğitimle itirazları karşılamak için gereken tutuma sahip olacak, incelikli teknikleri öğrenerek başarıya bir adım daha yaklaşacaksınız.
Eğitimin İçeriği:
1. Tutum Geliştirme
· Müşteri ne ister?
· Neden satın alırız?
· Evrensel satın alma güdüleri
· Nasıl satın alırız? Satışın oluşum algoritması
· Tam olarak neyi satın alırız? Değer ve çözüm stratejisi
· İtirazlar neden satışın parçasıdır?
· İtirazların oluşumu ve iletimi
2. Teknik Geliştirme
· Müşteri tiplerine göre itirazlar
· Satış sürecine göre itirazlar
· Zor müşterilerle başa çıkma kılavuzu
· Müşteri itirazlarının nedenleri
· İtirazları oluşmadan engellemek mümkün mü? Nasıl başarabiliriz?
· İtirazları karşılamada genel yöntem
· Fiyat itirazları ve karşılama teknikleri
· Erteleme itirazları ve karşılama teknikleri
· Kalite itirazları ve karşılama teknikleri
· Rekabet itirazları ve karşılama teknikleri
· İhtiyaç itirazları ve karşılama teknikleri
· İtiraz karşılama esnasında yapılacak ve yapılmayacak 12 temel kural
· İtirazları satışa çevirebilmek için 3 temel teknik