18 Kas Cmt
|Zoom Etkinliği
Sorunlu Müşteri Yönetimi
Alanında Uzman Eğitmen Sn. Emrah KILINÇ tarafından 10:00 - 16:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir. Katılım Ücreti: 3875₺ + KDV (%20)
Saat ve Yer
18 Kas 2023 10:00 – 16:00 GMT+3
Zoom Etkinliği
Bu Etkinlik Hakkında
Eğitimin Amacı:
Genelde bir çok firma sorunlu müşteriler ile uğraşmayı sevmez. Aslında sorunlu müşteri sorunumu çöz seninle yola devam etmek istiyorum diyen müşteridir.
Bir müşterimiz sorun yaşadığında sesini çıkarmıyorsa işte orda tehlike çanları çalıyor demektir. Size hiç bir şey söylemeden rakip firmaya geçiş yapar.
Sorunlu müşteri yönetimi eğitiminde müşterimizin isteklerini ve sorununu anlayarak nasıl hızlı ve kendimizi çok yormadan krizleri yönetecegimizi öğreneceğiz.
Eğitim İçeriği:
* Sorunlu Müşteriyi Tanıma
* Müşteri Kişilik Renkleri
* Kişilik Renklerine Göre Yönlendirme
* Algılarımızı Değiştirme
* 3D Kuralı
* Yapılan Hatalar
* Telefonda ve Yüzyüze iletişim Teknikleri
* Müşteri Memnuniyetini Arttırma