top of page

18 Kasım Cmt

|

Zoom Etkinliği

Sorunlu Müşteri Yönetimi

Alanında Uzman Eğitmen Sn. Emrah KILINÇ tarafından 10:00 - 16:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir. Katılım Ücreti: 3875₺ + KDV (%20)

Sorunlu Müşteri Yönetimi
Sorunlu Müşteri Yönetimi

Saat ve Yer

18 Kas 10:00 – 16:00 GMT+3

Zoom Etkinliği

Bu Etkinlik Hakkında

Eğitimin Amacı:

Genelde bir çok firma sorunlu müşteriler ile uğraşmayı sevmez. Aslında sorunlu müşteri sorunumu çöz seninle yola devam etmek istiyorum diyen müşteridir.

 Bir müşterimiz sorun yaşadığında sesini çıkarmıyorsa işte orda tehlike çanları çalıyor demektir. Size hiç bir şey söylemeden rakip firmaya geçiş yapar.

 Sorunlu müşteri yönetimi eğitiminde müşterimizin isteklerini ve sorununu anlayarak nasıl hızlı ve kendimizi çok yormadan krizleri yönetecegimizi öğreneceğiz.

 

Eğitim İçeriği:

* Sorunlu Müşteriyi Tanıma

* Müşteri Kişilik Renkleri

* Kişilik Renklerine Göre Yönlendirme

* Algılarımızı Değiştirme

* 3D Kuralı

* Yapılan Hatalar

* Telefonda ve Yüzyüze iletişim Teknikleri

* Müşteri Memnuniyetini Arttırma

Bu Etkinliği Paylaş

bottom of page