top of page
Tahsilatta Ödeme Sözü Alma, Ödeme İtirazları, İkna ve Borçlu Psikolojisi
26 Eyl Per
|Zoom Etkinliği
Eğitmen;Psikolojik Danışman- Turkcell Grup ve Lcw Kurumsal Akademi Liderlik ve Davranışsal Yetkinlik Gelişimi eski Eğitmeni Sn. Dilek VAROL tarafından 10:00 ile 16:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir. Katılım Ücreti: 7275₺ + KDV (%20)
Kayıt Kapalı
Diğer etkinlikleri görSaat ve Yer
26 Eyl 2024 10:00 – 16:00 GMT+3
Zoom Etkinliği
Bu Etkinlik Hakkında
AMAÇ:
Tahsilat, bir işletmenin sunduğu mal ve hizmetler için müşterilerinden borçlarını toplamasını ifade eder. İşletmeler için satışlar önemlidir ancak bu satıştan elde edilen gelirin tahsil edilmesi, işletmenin ayakta kalmasını ve faaliyetlerini sürdürebilmesini sağlar.
Bu eğitim ile amaçladığımız,
- Tahsilat yönetimi çabalarını en üst düzeye çıkarmak için gerekli becerileri sağlamak,
- Tahsilat sırasında müşteri iletişimi, ikna becerilerinin geliştirilmesi,
- Bu becerileri interaktif öğrenme ile senaryo, case study ve grup çalışmalarıyla uygulamak,
- Ortak kullanılabilecek bir tahsilat metodunun geliştirilmesi ve bu
- tahsilat metodunun kullanımı aşamasındaki adımların kavranılması.
İÇERİK:
Bu eğitimde;
- Tahsilat Temelleri ve Evreleri
- İnsan Sarrafı Olmak: İlk İzlenim Açılış ve Etki Yaratma
- Profesyonel İletişim Teknikleri
- Tahsilatta Farklı Kişilik-Müşteri Profilleri ve Uygun Yaklaşım Tarzı
- Borçlu Durumunu ve Psikolojisini Analiz Etme
- Tahsillatta İkna Prensipleri
- Ödeme İtirazları İle Baş Etme
- Ödeme Sözü Alma: Tahsilatı Kapama Tekniklerini öğreneceksiniz.
Eğitim Yöntemi: Uygulama, video gösterimi, test- envanter
bottom of page