top of page

25 May Cmt

|

Zoom Etkinliği

Key Account Management (KAM): Anahtar Müşterilerle Sürdürülebilir İlişkiler Kurma

Eğitmen Aqua Di Polo -Pierre cardin markalarının Key Account Manageri Sn. Evren KESKİN tarafınsan 10:00 ile 16:00 saatleri arasında gerçekleştirilecektir. Katılım ücreti: 7275₺ + KDV (%20)

Key Account Management (KAM): Anahtar Müşterilerle Sürdürülebilir İlişkiler Kurma
Key Account Management (KAM): Anahtar Müşterilerle Sürdürülebilir İlişkiler Kurma

Saat ve Yer

25 May 2024 10:00 – 16:00

Zoom Etkinliği

Bu Etkinlik Hakkında

Eğitimin Amacı: 

Kilit müşteriler, bir işletmenin yönettiği ve yıllar boyunca düzenli iş yaparak değerli gelirler sağladığı müşteriler veya işletmelerdir.

Bir şirketin başarısı, anahtar müşterileriyle olan ilişkilerine büyük ölçüde bağlıdır. Key Account Management (KAM), şirketlerin anahtar müşterileriyle sıkı ve sürdürülebilir ilişkiler kurmasını sağlamaktadır.

Bu eğitim ile Anahtar Müşteri Yönetimi’nin tüm temel kavramlarına ulaşarak ticari saha pratikliğinin örneklerle öğrenilmesini sağlar.

Bu Eğitimde,

· Klasik müşteri yönetimi ve Key Account Management arasındaki farklar nelerdir?

· Key Account Management'ın avantajları ve potansiyel zorlukları nelerdir?

· Anahtar müşteri tanımınızı nasıl belirlersiniz?

· KAM sürecinde hangi araçlar ve teknikler kullanılır?

· Anahtar müşteri ilişkilerinizi nasıl geliştirir ve sürdürülebilir kılarsınız?

· Organizasyonunuzun genel stratejisi içerisinde KAM'ın yeri nedir?

· Gerçek hayat örnekleriyle, başarılı KAM uygulamaları nelerdir?

Bu soruların yanıtlarını bulacak, anahtar müşteri yönetiminde nasıl daha etkili olabileceğiniz konusunda bilgiler edineceksiniz.

Bu Etkinliği Paylaş

bottom of page